miercuri, 14 august 2013

O povestioara

O da. Am sa va ofer o poveste cu aceasta ocazie in care evident ma regasesc mult. Este vorba de o poveste dintre doi tineri indragostiti. Pe ea o cheama Alina iar pe el il cheama Constantin. Alaturi de ei in schimb mai sunt niste prieteni de ai lor foarte apropiati, Simona, Andreea, Georgiana si Ionut, Andrei, Dorin. Ideea i-a venit de fapt Andreei sa se intalneasca cu iubitul ei si sa ii spuna la ceea ce se gandise o seara intreaga. Pentru asta ea l-a sunat pe acesta si i-a marturisit faptul ca vrea sa il vada pentru ca are ceva important sa imparta cu el. El fiind incantat de ideile iubitei lui a acceptat si a adormit cu gandul la ea asa cum si ea i-a incredintat ultimul gand lui. A doua zii, fiind soare si cald, ea se decide sa plece spre localul la care au stabilit sa se vada doar ca dupa ce a plecat de acasa si mergea a primit un telefon. Era nebunul de Constantin caruia ii venise si lui o idee in legatura cu planurile grupului pentru vacanta. Andreea i-a marturisit faptul ca urma sa se intalneasca cu Andrei si ca si ea vroia sa ii vorbeasca despre asta. Ia sa vedem cum a sunat dialogul dintre ei deci: ‘’Andreea: Buna Cst ce faci s-a intamplat ceva? Cst: Nu e nimic grav, doar ca ma gandeam si noi sa organizam ceva sa plecam pe undeva una alta ca in gasca. Ce zici? Andreea: Se vede de ce suntem noi prieteni buni, asta vreau si eu sa ii zic sa plecam pe undeva toti. Oricum o sa vorbesc acum cum ajung la el despre asta si stabilim sa ne vedem apoi toti sa vedem unde ce si cum ok? Cst: Bine Deea asa ramane hai ca te las ca stiu ca daca te vezi cu el stabiliti voi. Andreea: Da, clar o sa stabilim cu Andrei care si cum merge. Oricum ca ideea o sa fim cateva cupluri ca asa ar fi mai ok. Vorbim dupa ce aflu si eu detalii. Hug Cst: Ok, astept sa vad ce ati decis voi si vorbesc eu cu restul sau nu stiu vedem. Hug ‘’ In drum spre restaurant ma gandeam cu ce se incep sa vorbesc atunci cand o sa ma vad curand cu Andrei. Oricum trebuia sa incep prin a ii spune care era geniala mea ideea pentru vara asta. Pasii nu ascutau ritmul mental si mergeau ca nebuni parca grabiti sa ajunga o data la locul de intalnire. Inima a inceput sa bata din ce in ce mai tare fara sa ma gandesc neaparat la asta, mainile imi transpirasera putin. Oricum nu am bagat de seama aspectele astea care momentan mi se pareau fara importanta. Mergeam uitandu-ma la pasii mei fara sa constientizez cat de mari sunt sau cat de repede ii pun. Brusc m-am trezit in fata restaurantului. Acesta avea terasa si ramasese ca o sa ma vad cu Andrei pe teresa caci era cald. Am inaintat putin inca putin agitata nici eu nestiind de ce si de o data un barbat m-a luat tare si brusc in brate mangaindu-mi urechea ‘’ Buna iubirea mea ce faci?’’ Mi-am dat seama ca acea voce si acele brate nu ii puteau apartine decat lui. Am ridicat brusc si grabita privirea care s-a intalnit cu ochii lui verzi pe care ii adoram. I-am raspuns si eu putin bulversata de mine insami: ‘’ Buna scumpule. Uite ce fac vin sa ne vedem si noi sa mai vorbim despre una alta. Inima mea m-a portat cam repede si fara explicatii foarte repede la tine cred ca avea nevoie sa iti simta caldura.’’ Raspunsul lui m-a surprins: ‘’ Pai si inima mea te chema sa vii asa de repede nici nu stii cat de dor mi-a fost de tine iubito. Doar stii ca eu te iubesc si vreau sa ramanem impreuna mereu.’’ I-am raspuns si eu amintindu-mi de dati trecute: ‘’ Ca sa nu mai vorbim si de faptul ca trebuie candva sa iti gatesc sa te fac sa fii fericit langa mine.’’ El m-a sarutat si mi-a raspuns apoi gingas: ‘’ Lasa iubita ca si eu o sa te fac fericita cu tot ce vrei tu si o sa iti daruiesc si ce nu vrei sau nu ai nevoie doar stii.’’ Deja discutia noastra deviase dar nici unul nu renunta la ea asa cam am continuat-o si eu : ‘’ Stiu iubire dar oricum cel mai frumos cadou esti tu si eu pe tine te vreau restul le facem noi. Stii asta doar.’’ ‘’Da iubita stiu, hai sa ne asezam undeva zic, unde vrei sa stam aici afara pe terasa sau inauntru?’’ Am raspuns si eu din impuls: ‘’ Pai inaintru nu e mai racoare oare? Ca sincer mi-e putin cam cald am venit cam repede pe jos pana aici si de aceea zic, dar daca tu vrei sa stam pe terasa stam nu e problema.’’ ‘’ Nu iubita vreau sa iti fie tie bine deci hai sa stam la racoare ca si asa si mie mi s-a facut cald de cand te astept chiar daca nu te-am asteptat mult si ai venit repede’’ El m-a luat de mana si eu i-am strans-o intr-a mea ca sa stiu ca e langa mine si ca e al meu. Ne fusese prea dor unul de altul si asa ni se intampla noua. Noi si povestea aceasta frumoasa. Am mers pana in restaurant unde asa cum spusesem eu era mai racoare. Ne-am asezat la o masa de doi si ne-am asezat fata in fata. Aceasta era scuza noastra inocenta sa ne privim si sa ne adoram in felul acesta. Vraja coborase iarasi intre noi si noi stiam asta dar nu vroiam sa o rupem. De o data mainile noastre s-au unit si s-au strans din ce in ce mai tare. Privirile noastre vorbeau pentru noi, isi spuneau dorul si iubirea. Buzele noastre nu puteau inca vorbi pentru ca celalalte simturi o faceau deja. Urechile noastre erau delectate de bataile inimii si de muzica ambientala romantica. La un moment dat la radio se difuza o melodie pe care amandoi o adoram motiv pentru care am tresarit amandoi. Brusc ne-am rostit: ‘’ Te iubesc!!!’’ fara nici un motiv ci pur si simplu din suflet. De o data am decis eu sa vorbesc pentru ca daca ramaneam asa pierduti parca intr-un vis frumos de iubire ce ne apartinea nu urma sa vorbim curand. ‘’ Eu: Deci iubitule ce mai faci tu asa? El: Uite iti privesc ochii si te admir ca esti asa frumoasa. Eu: Hai ma iubi ca si tu esti frumos ma faci sa rosesc de fata cu lumea asta. El: Iarta-ma dar si tu pe mine la fel. Eu: Si tu esti frumos si ce ti-as papa ochii aia ai tai mama mama. El: Stiu ca iti plac ochi mei dar ghici ce? Ochii mei s-au indragostit de ai tai. Eu: Stiu iubitule si ai mei de ai tai. Totusi hai sa iti mai zic una alta la ce m-am gandit sa facem noi vara asta ok? El: Bine iubita sa auzim. Eu: Avand in vedere ca e vara si e frumos ma gandeam sa plecam mai multi asa ori la mare ori la munte cateva zile. De fapt m-a sunat si Cst sa imi zica ca i-a venit si lui ideea asta si a ramas ca vorbesc si cu el mai incolo dupa ce stabilim noi doi detaliile. El: Pai mi se pare o idee buna sa plecam asa toti undeva. Eu propun sa mergem cateva zile la mare. Cine mai ziceai ca vrea sa mearga cu noi? Eu: Pai mi-au zis ca vor sa vina si Simona, Alina, Ionut, Dorin, Georgiana, Cst si noi doi. Am fi 4 cupluri. Cred ca ar fi bine asa. El: Iubita eu sunt de acord ideea e unde mergem la mare exact? Eu: Decide tu si apoi vedem zic eu. El: Stai sa ma gandesc eu zic sa mergem ori la Costinesti ori la Mamaia. Acu’ nu stiu daca ceilalti o sa fie de acord cu mine sau nu. Eu: Pai e bine asa cum ai zis tu a ramas doar sa le spunem unde am decis noi sa mergem. Deci eu spun ca ramane la una din astea doua locatii, statiuni nu? El: Da iubita eu asa spun ca acolo e distractia mai mare si doar pentru asta mergem. Eu: Bine iubitule o sa il sun acum pe Cst sa vorbeasca el cu ceilalti sa le spune ce am decis ok? El: Bine iubita, intre timp eu o sa comand ceva de baut pentru amandoi ca e cald. Eu: Bine iubitule. Hai ca il sun acum. ‘’ Cst raspunde razand: ‘’ Cst: Da Deea ce faceti ati decis ce facem vara asta? Eu: Da Cst, am vorbit cu Andrei si a spus ca ar fi mijto daca am pleca toti cateva zile la mare ori la Costinesti ori la Mamaia pentru ca acolo e distractie si noi pentru asta mergem. Cst: E chiar mijto ideea voastra si cred ca asa o sa si facem pentru ca si nebunii astia vor sa mergem tot la mare din ce am inteles eu de la ei. Eu: Noi asa zicem si cum facem vorbesti tu cu restul si le spui ce am decis? Cst: Da, dau eu de ei dar spune-mi cine merge exact. Eu: Pai mergem eu si Andrei, tu si Alina, Simona si Ionut si Dorin cu Georgiana. Dai tu de toti si ii anunti ce ti-am zis da? Cst: Da stai calma ca le spun eu tuturor. Eu: Merci mult. Hug si vorbim Cst: Hug si eu, sigur. Have fun si salutari. Eu: Merci la fel va transmitem si noi.’’ Intre timp chelnerul ne adusese niste sucuri cu putina gheata, Andrei imi cunoastea gusturile la bauturile racoritoare asa ca nu era o problema. Il aud de o data pe Andrei ca incepe sa imi vorbeasca: ‘’ El: Gata stie si Cst? Cine se ocupa sa ii anunte pe ceilalti? Eu: Da, i-am zis si lui si i-am zis si pe cine sa anunte ca s-a oferit el sa ii anunte pe restul cu care mai mergem. El: Pai inseamna ca e de bine, stiam eu ca o sa te descurci tu sa ii motivezi pe toti sa mergem mai multi asa sa ne distram. Eu: Pai daca nici tu nu ma stii cine altcineva ar trebui sa ma stie? El: Ai si tu dreptate, asa e. Eu vreau sa te stiu toata viata mea sa nu pleci de langa mine niciodata. Eu: Pai si eu vreau sa nu pleci tu plus ca nu am nici un gand sa plec imi e prea bine langa tine ca sa renunt la ceva ce imi face bine. Doar o stii si tu prea bine si o stiu si eu. El: Asa este iubita mea. Stii bine cat tin eu la tine. Eu: Pai stiu si si tu stii. ‘’ Adoram clipele alaturi de el pentru ca atunci cand eram langa el ma simteam protejata, iubita, toate dorintele mele cele ma speciale se puteau implini alaturi de el si de sufletul lui minunat. ‘’Eu: Bine baby, merci ca mi-ai comandat bautura care imi place si ca ma ajuti ca de obicei sa ma simt bine alaturi de tine. Si de aia te iubesc doar stii. El: Pai normal ca e cel mai bine sa ne simtim bine. Macar atunci cand suntem impreuna sa ne simtim cel mai bine. Eu: Asa spun si eu, oricum o sa plecam la mare incolo peste 2 zile ca e cel mai bine ai si tu timp sa te pregatesti. Oricum daca ai nevoie de vreun sfat ceva de la mine sa imi zici. El: Da, cel mai bine e asa sa plecam cat mai repede ca sa ne si distram putin. Abia astept, spune-i tu lui Cst ca plecam peste 2 zile. Eu: Ii spun eu tot ce trebuie sa mai stie. Oricum plecam ori cu trenul ori cu masinile lor, nu stiu ii intreb si pe ei. El: Ok iubita. Eu trebuie sa plec am niste treaba de rezolvat chiar daca as fi vrut sa mai stam impreuna, sper sa ma scuzi. Eu: Inteleg iubitule, e important ce ai de facut si nu e nimic, peste 2 zile o sa ai timp de mine mai mine. Da sa te pup. El: Da, si tu. Vorbim. Eu: Bine. ‘’ Dupa ce ne-am imbratisat am plecat spre casa. Seara cand pregateam ceva de macare m-am gandit sa il sun pe Cst sa ii spun toate detaliile despre calatorie. ‘’ Eu: Hello!! Cst: Ce ati mai stabilit? Eu: Pai cum stiai mergem la mare vedem unde ne horatam pe drum plecam peste 2 zile. Intrebare: noi ziceam ca mergem cu trenul cel mai bine. Cst: Da, e cel mai bine asa. Eu: Vedem unde mergem exact dar sa le spui si celorlalti ce am stabilit te rog. Cst: Sigur, acum o sa ii anunt pe toti. Eu: Multumim pentru ajutor. Cst: Pentru asta sunt prietenii! Eu: Hai gata, hug vorbim Cst: Corect, hug si eu, bye’’ Ziua de dinainte de plecare a decurs cu pregatiri pentru calatoria de a doua zii. De asemenea am comunicat cu toti cei care vroiau sa mearga cu mine si mai ales cu iubitul meu. Am stabilit pana la urma ca mergem la Costinesti si ca plecam cu trenul de dimineata. Oricum se promitea distractie, eu si inca cativa urmau sa intretina atmosfera din tren. Ziua urmatoare dis de dimineata m-a trezit un apel, motiv pentru care m-am trezit somnoroasa si am raspuns: ‘’ Eu: Da….(am cascat) El: Buna dimineata! Eu: Neata El: Ce faci? Eu: Domn ce sa fac? El: Pai eu in 10-15 minute ajung la tine. Eu: Esti nebun? Mai e pana plecam incolo cred….cat e ceasu? El: E ora 5:40. Trenul nostru pleaca la 7 fara10. Eu: Si tu te-ai trezit de dimineata asa ca vrei sa ma vezi pe mine cum aratat somnoroasa a? El: Pai profit si eu sa mai stau putin sa te privesc, sa te sarut macar. Eu: Bine, hai ca ma trezesc si eu acum si fac patul ca bagajele le-am facut de ieri. ‘’ M-am ridicat din pat si am facut patul apoi m-am schimbat de pijamale. M-am dus la baie sa ma spal pe fata. Nici nu am apucat bine sa ma sterg ca a sunat cineva la usa. M-am dus la usa sa deschid cu prosopul in mana. Cand am deschis era el, iubitul meu cu bagajul dupa el si zambea. I-am aruncat si eu un zambet de al meu de dimineata asa. L-am poftit in casa. Si-a tarat valiza in hol. M-a luat brusc in brate si m-a sarutat. L-am sarutat si eu in semn de joaca. I-am oferit prosopul din mana mea gandindu-ma sa fac o gluma cu el. El l-a luat bucuros si mi-a mangaiat fata cu el pentru a ma ajuta sa ma sterg pe fata. A fost atat de dulce incat l-am sarutat. El s-a bucurat. Ne-am asezat in sufragerie pe canapea si eu mi-am lasat capul in poalele lui. Asa il puteam privi mai bine si ii puteam observa frumusetea. Si el putea face acelasi lucru cu mine. A inceput usor, usor sa imi mangaie fata si sa imi sublinieze cu degetele fiecare trasatura a fetei mele. Eu mi-am pus mana peste a lui . Cred ca se facuse 6 si ceva cand am terminat noi de iubit in felul acesta unic al nostru. Noi asa ne simteam cu adevarat fericiti si impliniti doar daca ne simteam ca apartinem unul altuia. Cred ca in asta consta unicitatea iubirii si a implinirii a doi oameni. Cand i-am scos telefonul mobil din buzunar am vazut ca era ceasul 6 si 20 motiv pentru care i-am spus si lui ca trebuie sa plecam si sa ma ajute sa car bagajelul meu care era si el destul de mare. Bineinteles ca il puteam cara amandoi. Mi-a oferit mana lui pentru a ma ridica si s-a indreptat spre bagajul meu pentru a il lua el. L-am oprit pentru ca vroiam sa imi car singura bagajul, asta era o chestie de principii la noi. Am reusit sa ajungem la gara primii si i-am asteptat si pe ceilalti nebuni. Cst se ocupase sa cumpere biletele de tren si urma sa ne spuna el unde anume urma sa stam in tren. Dupa 10 minute a venit si gasca vesela asa de dimineata. Eu stateam cu capul pe umarul lui si el ma tinea de talie in brate cand i-am auzit venind. Trebuia sa afle toata gara ca plecam noi. ‘’ Cst: Haideti trezirea ca urmeaza sa ne distram maxim, sunt pus pe glume in dimineata asta. Eu: Serios? Ia zi-ne si noua gluma care contine informatii despre care sunt locurile noastre din tren dar incearca sa fie gluma reala. Cst: Bine, hai ca va zic. Tie Andreea ti-am luat locul 207 si lui Andrei 208, Alinei si mie 210, 2011, Simonei si lui Ionut le-am luat locurile 2013 si 2014 iar Georgianei si lui Dorin 209 si 2012. Acum fiecare sa isi aleaga care si unde vrea sa stea. Andrei: Eu si Andreea o sa stam la 208 si 209, restul decide-ti-va. Ionut: Eu si Simona o sa stam la 2011 si 2012. Dorin: Eu cu Georgiana o sa stam la 207 si 210. Cst: Atunci eu si Alina o sa stam la 2013 si 2014. Eu: E de bine asa. Care are chef de inviorare in tren? Sa va aud. Andrei: Cred ca tu si cu Cst faceti show in tren cu cantatu si glumele dar ajut si eu oricum. Eu: E, vedem noi iubitule. O sa facem toti. Doar am plecat sa ne distram nu sa dormim pe noi. Nu gasca? ‘’ Cu totii au zis in cor un DA pe care l-a auzit toata lumea din gara. In tren bineinteles ca toata calatoria eu am cantat alaturi de iubitul meu si ne-a ajutat si Cst cu aspectul acesta. Usor, usor am inceput toti sa cantam cate o melodie alta. Atmosfera inca de dimineata se anunta una promitatoare. Cand am ajuns in camerele noastre din Costinesti a fost foarte bine pentru ca fiecare avea cate un pat matrimonial. Cand am intrat in camera noi doi cu bagajele dupa noi el s-a dus sa vorbeasca cu ceilalti si la receptie unele detalii. Eu in timpul acesta am despachetat din bagajele mai importante si m-am schimbat intr-o rochita. In timp ce puneam hainele mele de pe drum intr-un loc pentru a stii ca sunt murdare si trebuie spalate a intrat el in camera, cel ce da sens sufletului meu. M-a luat strans in brate si a inceput sa ma sarute, eu mi-am pus mainile in jurul gatului lui si m-am lasat purtata de fiorul dragostei noastre. M-a asezat cu grija in pat si a inceput sa ma alinte. Stia ca asta adoram eu sa imi faca el. Normal ca si eu il alintam pe el in acelasi timp si spuneam lucruri pe care adora sa le auda. Vraja din gara, cea de dimineata parea ca revenise. Eram purtati de iubire si de sinceritate, de gingasie si de tandrete intr-un vis aproape ireal. Aveam langa mine tot ce imi doream daca il aveam pe el. La un moment dat stateam unul langa altul intinsi in pat si radeam amintindu-ne de diferite momente petrecute impreuna. Cred ca incepuseram sa radem cam tare pentru ca am auzit niste ciocanituri la usa. Dupa cum ciocanea presupuneam ca e Cst ca numai el putea fi el avand camera perete in perete cu a noastra. ‘’Eu: Iubire te duci sa vezi cine e? El: Da iubito ma duc eu tu stai linistita acolo odihneste-te. Eu: Bine.’’ Si a plecat sufletul care ma incalzea pentru a deschide usa. Normal ca era cine banuiam eu ca e, era Cst care zice: ‘’Cst: Ce e cu galagia asta pe voi? Mai sunt si altii cazati voi faceti prea multa galagie zau, v-ati luat lumea in cap. Cand i-am inteles gluma am zis tare: Eu: Cst ia vin-o incoace la noi sa iti explic eu niste lucruri. Iubitu’ nu stia ce vreau sa zic pentru ca nu stia ce relatie de prietenie aveam eu cu Cst si ca noi cunoastem sensul glumelor noastre. Cst: Dap, am venit, ia zii Eu: Pai mai omule macar noi facem galagie radem de nu mai putem pe voi va opreste cineva sa nu faceti galagie? Zau asa si in plus Andrei nu stie cum glumesti tu. Andrei: Faza asta sa inteleg ca e o gluma de-a voastra de fapt. Cst: Bravo Andrei esti destept te prinzi repede de faze. Eu: Pai ce credeai bre? Ca am un iubit prost? Normal ca e destept si frumos pe deasupra, stie el la ce ma refer. Andrei: Merci iubita. Cst: Hai gata va las sa faceti prapad de ras aici si ne anuntati cand mergem si noi la plaja. Eu: E 12:30 tu vrei sa te evaporezi la plaja la ora asta sau nu simti ce putere are soarele la ora asta? Andrei: Probabil ca pe la 4 sau 5 ne strangem sa ne ducem la plaja. Cst: Bine, o sa le zic eu celorlalti.‘’ Au urmat ore in timpul carora am putut sa ne odihnim si sa ne simtim iubiti, linistiti si impacati cu noi insine si cu cei din jurul nostru. Pe la 4 au dedis ceilalti sa ne ducem la plaja caci hotelul la care ne cazasem avea vedere la mare si plaja era aproape de noi. Ne-am imbracat pentru plaja si am plecat si noi cu ei. A fost o placere pentru noi toti sa simtim spuma valurilor marii caci asta ne placea. Dupa o ora jumatate de plaja si simtit a valurilor am decis sa ne retragem putin la hotel pentru a ne odihni pentru seara ce urma. Dupa ce am intrat in camera mi-am pus ceva de baut intr-o cana si m-am indreptat spre un geam al camerei. In timp ce eu meditam despre cate ceva de o data simt niste buze cunoscute pe gatul meu. La inceput am decis sa nu le dau atentie dar in cele din urma am cedat si m-am intors spre el. Am inceput sa ii mangai si eu buzele cu buzele mele. Dupa jumatate de ora de alintaturi si cuvinte dulci eu am decis sa ma intind in pat lucru care pe iubitul meu l-a facut sa i se faca foame si sa caute de mancare prin bagaj. In cele din urma s-a descurcat si si-a rezolvat foama. Serile au decurs foarte frumos pentru ca am participat la concerte in aer liber in timpul carora eu Cst si Andrei am putut sa ne manifestam modul in care simteam muzica. De asemenea serile au decurs cu insotite de multe plimbari, iesiri la terase in urma unor zile toride petrecute la soare, in bataia razelor si a vantului cald. Apa ne-a invaluit de multe ori trupurile si ne-am simtit minuntat acele zile. Normal ca intoarcerea acasa ne-am petrecut-o tot in tren doar ca eu stateam pe picioarele iubitului meu ghemuita usor in bratele lui. I-am simtit ca de obicei gingasia si atentia, tandretea lui pe care mi-o putea oferi doar mie si pe care doar eu o puteam aprecia cu adevarat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu