duminică, 21 iulie 2013

Privind in lumea asta mare

Trăim într-o lume guvernată de bani. Trăim într-o lume unde doar partea economică mai contează. Trăim într-o lume guvernată doar de partea economică legată de putere. Lumea asta mare e interesată doar să obțină cât mai multă putere și cu ajutorul ei să comande lumea, să o guverneze. Asistăm în fiecare zi la evenimente anunțate prin radio, știri tv, telefon, e-mail și alte mijloace de comunicare că se produc tot felul de bătălii politice, economice, militare, justițiare. Trăim într-o lume plină de ură, de sete de putere, de lipsă de milă și de lipsă de inimă. Oare mai trăim în lume sau trăim în ceva semănător în care numai puterea si deținerea ei contează? Cred că da. Dar oare e bine așa sau mai bine zis interesează pe cineva? Orbirea banilor ne guverneză viețile, orbirea de a deține cât mai multe și cât mai mult la fel. Am ajuns să ne intereseze doar un tip de lăcomie de ala morbid. Oare nu ne mai săturăm o dată de luptele astea? Toți ne spargem capetele, orgoliile, sentimentele, tot ce mai ține de a fi om. Tot ce ne caracterizează ca fiind oameni nu ne mai interesează azi. Dacă trebuie să ne fie nouă bine tăiem în carne vie. Cine suferă? Vă spun eu, oamenii nevinovați, mor oameni nevinovați pentru o bucată de pâine azi, pentru un loc în microbuz, pentru orice. Oamenii puternici uită să mai fie oameni. Mai interesează pe cineva să fie om astăzi sau sunt rarități? Cred că sunt rarități la cum merg lucrurile azi în lumea asta mare. Pentru a obține putere economică azi se folosește în lumea asta și puterea politică, și puterea armată și toate puterile care pot ajuta la a distruge. Distrugem populații.....o fii bine? Dacă noi distrugem populații doar ca să creștem economic e posibil să decădem la un moment dat și noi. Cine ne asigură că noi nu vom cădea de pe piedestal dacă o să călcăm greșit și ne rupem picioarele? Nimeni nu are nici un fel de certitudine asupra a nimic. Îmi amintesc vorba aia.....Atâta timp cât mie mi-e bine nu mă interesează cum o duci tu. Am devenit animale de pradă economică în așa hal fără de hal? Azi mai respectăm pe cineva, mai avem principii sau le călcăm atât de tare în picioare până le facem una cu nivelul pământului? Bun, banii au guvernat mereu lumea dar nu au condus-o ca acum să fie un scop de moarte. Banii nu au fost motiv de omorâre în masă niciodată dar brusc de ceva vreme se pare că e singrul scop. Azi oriunde te-ai duce dacă nu ai bani mori fie de sete fie de foame. În halul ăsta am decazut? Ne călcăm în picioare pentru o pâine când nouă ne-au fost date toate în mod egal și noi trebuia doar sa le împarțim? Chiar nu mai cunoaștem nici o limită, nu mai avem graniță cu a fi sătul sau nu mai conștientizăm nimic din dorința de a avea prea multe? Unii ar zice că am ajuns ,, De râsul lumii,, dar eu aș spune că în curând o să ne asemănăm nevoile de toate felurile cu nevoile animalice. Nivelul ăsta economic pentru a fi depășit are nevoie să fie folosită rațiunea umană și nu pumnul. Am devenit oare o lume mare și largă de bătăuși de putere economică? Am ajuns să ne omorîm unii pe alții pentru mai multă putere? Ce e grav e că cei care suferă și au suferit întotdeauna sunt și vor fi oamenii săraci sau chiar cei nevinovați. Se repetă continuu o istorie pe care nimeni nu vrea să o schimbe. E trist.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu