joi, 7 iunie 2012

Viata mea la sfarsit de liceu...un nou inceput

Probabil ca am terminat liceul sau zilele nebune de liceu nu cu entuziasmul si bucuria cu care l-am inceput. Asta clar nu. Si s-au intamplat atatea si atatea, invatatura, atractii noi, iubiri mici, atractii mici si serbari, petreceri in clasa. Dar acum toate au trecut. Si sa stiti ca si mie mi-a placut de voi doi. Cred ca unul dintre voi a stiut asta mereu. Chestii cu intalnire intamplatoare, imbratisare etc. Vara era parca. In fine. Si cand am fost la nunta aia Geo la 12 noaptea cine mi-a pus mana pe picior? :)) Ne duceam dupa Cata si restu' invitatilor. Ai fost nebun atunci. Sau nu. Oricum deja a trecut, cred. Acum ai trecut pe imbratisari. In fine. Nu a trecut mult si a urmat liceul, minunat de altfel. Am intalnit noi oameni, noi colegi si s-a format o noua familie. Timp de 4 ani am fost o mare mare familie. Dar ca de obicei a trebuit sa se termine, si vom pleca. Si uite asa inca o etapa din viata noastra se va incheia. Multumesc lui Dumnezeu ca mi-a dat mintea si puterea sa trec de primele probe pentru admiterea la academie. Acum ma rog Lui sa imi dea doar minte sa retin ceea ce trebuie sa stiu pentru bac. Ok, si pentru admitere. Altceva? Nu imi doresc mai mult de atat, am tot ce vreau langa mine si pe toti cei care ma iubesc si pe care la randul meu ii iubesc. Nu vreau sa mai palavragesc pentru ca scopul meu nu e sa va plictisesc. Prin urmare atat am avut de spus. Bye bye si va pup:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu